Παρασκευή 28 Νοεμβρίου 2008

Δύο υπουργεία απαντούν στον Χαραλάμπους για τα καρνάγια


Ο Υφ. Οικονομικών Αν. Μπέζας απαντώντας σε ερώτηση η οποία κατατέθηκε στη Βουλή των Ελλήνων από τους Βουλευτές του ΚΚΕ κ. Μπάμπη Χαραλάμπους και κ. Κώστα Αλυσανδράκη, σχετικά με δραστηριότητες ναυπηγοξυλουργών στον λιμένα της Κέρκυρας ανέφερε τα εξής:«Οπως μας ενημέρωσε η αρμόδια κτηματική υπηρεσία Κέρκυρας με σχετικό έγγραφό της ύστερα από καταγγελία του οργανισμού λιμένα Κέρκυρας οι συμβάσεις των δέκα (70) επιχειρήσεων οι οποίες δραστηριοποιούνταν εντός της χερσαίας ζώνης λιμένα είχαν λήξει την 1-6-2004. Μετά την προαναφερόμενη ημερομηνία οι επιχειρηματίες όφειλαν να εγκαταλείψουν τα τμήματα τα οποία καταλάμβαναν, σύμφωνα με τα μισθωτήρια συμβόλαια. 'Υστερα από αυτοψία που διενεργήθηκε από την ανωτέρω Υπηρεσία εντός της χερσαίας ζώνης λιμένα Κέρκυρας διαπιστώθηκε ότι οι εν λόγω επιχειρηματίες παρέμεναν ακόμα στον ίδιο χώρο και για το λόγο αυτό ως αρμόδια προχώρησε στη λήψη διοικητικών μέτρων κατ΄ αυτώνΓια το υπόλοιπα θέματα που θίγονται, αρμόδιο για να απαντήσει είναι το Υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας και. Νησιωτικής Πολιτικής προς το οποίο έχει αποσταλεί η εν λόγω ερώτηση. Από την πλευρά του το Υπουργείο Ναυτιλίας δια του κ. Π. Καμμένου, απάντησε ως εξής:, «Σύμφωνα με σχετική ενημέρωση από τον Οργανισμό Λιμένος Κέρκυρας Α.Ε. (Ο.Λ..ΚΕ. Α.Ε.), σας γνωρίζουμε τα ακόλούθα:1. Τα υφιστάμενα σήμερα κτίσματα και οι εν γένει εγκαταστάσεις στην περιοχή «Καρνάγια» Κέρκυρας δεν είναι κατασκευασμένες από παραδοσιακά αλλά από σύγχρονα υλικά (όπως τσιμεντόλι0οι, ελενίτ, σιδηρά). Οι εν λόγω κατασκευές έχουν χαρακτηρισθεί από την αρμόδια Κτηματική Υπηρεσία ως αυθαίρετες και έχούν εκδοθεί τα σχετικά πρωτόκολλα κατεδάφισης.2. Το Υπουργεία Πολιτισμού, μετά την αριθ. πρωτ. 12/11-4-2008 ομόφωνη γνωμοδότηση τον Κεντρικού Αρχαιολογικού Συμβουλίου, εξέδωσε την αριθ. 74983/3319/28-7-2008 απόφασή ταυ, σύμφωνα με την οποία δεν αναγνωρίζονται ως «παραδοσιακές» οι προαναφερόμενες εγκαταστάσεις. Με την ίδια απόφαση έχει εγκριθεί η τροποποίηση της χρήση; του εν λόγω χώρου.3.Το πρώην Λιμενικό Ταμείο Κέρκυρας και ακολούθως ο Ο.Λ.ΚΕ. Α.Ε.κατέβαλαν επί δεκαετίες προσπάθειες για την δημιουργία σύγχρονης ναυπηγοεπισκευαστικής μονάδας, οι οποίες όμως απέβησαν άκαρπες λόγω της άρνησης των επιχειρηματιών για τη δημιουργία κοινής επιχείρησης.4. Το θέμα της απομάκρυνσης ή μη των καρνάγιων από την χερσαία ζώνη λιμένα Κέρκυρας εκκρεμεί στην Δικαιοσύνη.