Παρασκευή 27 Νοεμβρίου 2009

Διαβάστε τι σημαίνει ωρομίσθιος και με ποιούς τα βάζει το Υπουργείο Παιδείας- Λίγη ντροπή και λίγος σεβασμός δεν υπάρχει σε αυτή τη χώρα;; Κανείς δεν σέβεται αυτούς τους ανθρώπους;;;;

Επειδή οι συντάκτες των προτάσεων της υπ. παιδείας για το νέο σύστημα διορισμού των εκπαιδευτικών , και ίσως και η κοινή γνώμη, δεν γνωρίζουν ή δεν έχουν λάβει υπόψη ορισμένα γεγονότα , ....................
το esos δημοσιεύει τον ¨λογαριασμό¨ενός ωρομισθίου με 32.000 μόρια:

32.000 μόρια σημαίνουν :
10 χρόνια ωρομίσθια
10 χρόνια σε 10 διαφορετικά μέρη της Ελλάδας
10 χρόνια μετακομίσεις
10 χρόνια μακριά από τα παιδιά μου
10 χρόνια όπου το αυτοκίνητο έγινε το σπίτι μου
10 χρόνια όπου ο πιο κοντινός μου άνθρωπος είναι ο βενζινάς μου
10 χρόνια όπου ο σύζυγος μου είναι ο μόνιμος χορηγός των εξόδων μου που τρέχουν
10 χρόνια συνεχείς αποχωρισμοί κάθε Ιούνιο με τους μαθητές-τριες μου, να έχουν πάντα την ίδια θλιμμένη έκφραση στα μάτια τους και το ερώτημα τους – σταθερό : «Θα μας ξαναέρθετε κυρία;»
10 χρόνια από τη ΖΩΗ ΜΟΥ !
Και ΝΑΙ μετά από 10 χρόνια είμαι πια στο 30ΜΗΝΟ και ΔΕΝ ΖΗΤΩ – ΑΠΑΙΤΩ ΤΟΝ ΔΙΟΡΙΣΜΟ ΜΟΥ…γιατί σε 10 χρόνια από τώρα θα είμαι 48 ετών και δεν έχω άλλα αποθέματα χρόνου και υπομονής…

ΠΗΓΗ: e-sos