Δευτέρα 28 Ιουνίου 2010

Τι λέει ο Περιφερειάρχης για τις καταλήψεις της Περιφέρειας από τους ξενοδοχοϋπάλληλους

Κατά την διάρκεια επίσκεψής μου σε υπηρεσίες της Περιφέρειας πληροφορήθηκα ότι υπάρχει για έκτη φορά κατάληψη στο κτίριο της Περιφέρειας και στο γραφείο μου από το σύλλογο Ξενοδοχοϋπαλλήλων. Καταννοώ τα αιτήματά των απολλυμμένων των ξενοδοχείων, πρέπει όμως να γίνει αντιληπτό ότι δεν αποφασίζει ο Γενικός Γραμματέας για τα αιτήματά τους. Οι αποφάσεις είναι αρμοδιότητες του...
Υπουργού Εργασίας και του ΟΑΕΔ. Εκπροσωπώντας την κυβέρνηση έχω ρόλο διαμεσολαβητικό και όχι αποφασιστικό. Οι συνεχείς καταλήψεις δεν νομιμοποιούνται ,όταν στο χώρο της Περιφέρειας εργαζόμαστε για την επίλυση μιας σειράς προβλημάτων όλης της Περιφέρειας Ιονίων Νήσων αλλά και για ζητήματα εργαζομένων όπως αυτά των ξενοδοχοϋπαλλήλων.Οι συχνές καταλήψεις εμποδίζουν την λειτουργία όλων των εργασιών. Ως Γενικός Γραμματέας είμαι ανοιχτός προς όλους τους εργαζομένους και στο διοικητικό συμβούλιο των ξενοδοχοϋπαλλήλων, αν θέλουν να συζητήσουμε ξανά το θέμα. Δεν συζητώ όμως υπό κατάληψη ,την στιγμή που έχω πραγματοποιήσει επαφές για τα αιτήματά τους και αναμένω τις εξελίξεις.