Τρίτη 16 Νοεμβρίου 2010

ΥΠΟΓΕΙΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ ΣΤΟ ΠΑΣΟΚ ΚΕΡΚΥΡΑΣ

Γράφει ο Β. Φίλιππας
Περπατώντας χθες στην πόλη της Κέρκυρας, συνάντησα τον φίλο μου το Πίπη , πικραμένο ψηφοφόρο του ΠΑΣΟΚ, στον οποίο ανέφερα την έκπληξή μου για το εκλογικό αποτέλεσμα του δεύτερου γύρου των αυτοδιοικητικών εκλογών. Του είπα δηλαδή ότι δεν μπορώ να καταλάβω πως ένα καταπράσινο νησί...
που είχε αναδείξει το ΠΑΣΟΚ πρώτη δύναμη με ποσοστό 43, 40 % στις βουλευτικές εκλογές του 2009, ένα χρόνο μετά να αναδεικνύει δήμαρχο και περιφερειάρχη από τη Ν.Δ. Εκείνος με κοίταξε παράξενα και με συγκαταβατικό ύφος μου ανέφερε ότι εκτός από τα τρέχοντα προβλήματα που βιώνει το ΠΑΣΟΚ σήμερα Πανελλαδικά(μνημόνιο, οικονομικά μέτρα κ.λ.π.), το κεφάλαιο αυτοδιοικητικές εκλογές στην Κέρκυρα αρκετοί στο ντόπιο ΠΑΣΟΚ το διαχειρίστηκαν εντελώς πρόχειρα, σημειώνοντας σωρεία λαθών τα οποία μου εξέθεσε παρακάτω. Επιπρόσθετα μου είπε ότι ορισμένοι έξυπνοι από το χώρο ήθελαν και επεδίωξαν την εκλογή του Τρεπεκλή στο Δήμο σε αντάλλαγμα με την αντίστοιχη στήριξη του ψηφοδελτίου Μπεριάτου από στελέχη της Ν.Δ. Τον διέκοψα λέγοντάς του ότι αυτά τα πράγματα την σημερινή εποχή δεν γίνονται και εκείνος με αποστόμωσε υπενθυμίζοντάς μου τις εκλογές για τη Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση το 2006.
Εκτός των παραπάνω συνεχίζοντας φορτισμένος μου ανέφερε ότι μετά τον αποκλεισμό του Χρ. Σαρλή από το Πρωτοδικείο, το ΠΑΣΟΚ της Κέρκυρας δεν εξέδωσε ποτέ ανακοίνωση στήριξης έστω και έμμεσης του ψηφοδελτίου του Αλέκου Αυλωνίτη, ότι στις κεντρικές ομιλίες Αυλωνίτη δεν παραβρέθηκαν στελέχη από το επίσημο ΠΑΣΟΚ Κέρκυρας αν και κλήθηκαν , ενώ στις επίσημες δηλώσεις του ΠΑΣΟΚ για το ποιον στηρίζει το ΠΑΣΟΚ ως δήμαρχο στην Κέρκυρα απαντούσαν ξερά ότι «εμείς στηρίζουμε Μπεριάτο» , με απλά λόγια δηλαδή «δεν στηρίζουμε Αυλωνίτη». Μου είπε επίσης ότι ανάγκασαν τον Τηλέμαχο Χυτήρη να πάρει πίσω την δήλωση που έκανε σε τηλεοπτικό κανάλι με την οποία δήλωση εξέφραζε την προτίμησή του στο ψηφοδέλτιο Αυλωνίτη. Πλην όμως αυτή η ύστερη στάση του επίσημου ΠΑΣΟΚ της Κέρκυρας έναντι του ψηφοδελτίου Αυλωνίτη δεν συμβάδιζε με προηγούμενες συμπεριφορές και ενέργειες του ΠΑΣΟΚ, που αντιμετώπιζε το ψηφοδέλτιο Αυλωνίτη ως πασοκογενές κατά κύριο λόγο ψηφοδέλτιο (στις 30 Σεπτεμβρίου 2010 είχαν συναντηθεί στελέχη του ψηφοδελτίου του Χρ. Σαρλή με στελέχη από το ψηφοδέλτιο του Αλ. Αυλωνίτη σε μια προσπάθεια σύγκλισης των δύο ψηφοδελτίων με την πρωτοβουλία μάλιστα του γραμματέα της ΝΕ ΠΑΣΟΚ Κέρκυρας).
Προχωρώντας ακόμα παραπέρα ο φίλος μου ο Πίπης μου είπε ότι τον ξάφνιασε η σιγουριά που έφθασε μέχρι τα όρια υπεροψίας του ψηφοδελτίου Μπεριάτου στο δεύτερο γύρο. Το ψηφοδέλτιο Μπεριάτου λοιπόν όχι μόνον δεν προσπάθησε να πλησιάσει για στήριξη το ψηφοδέλτιο του Αλ. Αυλωνίτη στο οποίο μετείχαν κατά κύριο λόγο μέλη του ΠΑΣΟΚ, αλλά αγνόησε μέχρι παρεξηγήσεως τον συνδυασμό του Γιώργου Καλούδη. Ουδεμία επαφή από την μία Κυριακή στην άλλη. Ούτε με τον επικεφαλής, ούτε με κάποια από τα στελέχη του συνδυασμού αυτού. Λες παιδί μου και ο συνδυασμός αυτός του Καλούδη δεν υπήρξε ποτέ και τα στελέχη του Καλούδη δεν προερχόντουσαν από το ΠΑΣΟΚ.
Επισήμανα όμως στον Πίπη ότι το αρχικό σκεπτικό του δεν δένει , αφού ναι μεν εξελέγη ο Γ. Τρεπεκλής με ανατριχιαστικό μάλιστα ποσοστό, ενώ ο Μπεριάτος δεν ήπιε νερό έστω και αν έφθασε στη βρύση. Εκείνος όμως μου έκλεισε και πάλι το στόμα λέγοντάς μου ότι έχει τρεις εξηγήσεις για το παράδοξο αυτό αποτέλεσμα. Η πρώτη εξήγησή του ήταν ότι ενδεχομένως στελέχη της Ν.Δ. φάνηκαν πιο πονηρά και έλαβαν το δώρο στο Δήμο , χωρίς να το ανταποδώσουν στην Περιφέρεια . Η δεύτερη εξήγησή του ήταν ότι πικραμένοι ψηφοφόροι του ΠΑΣΟΚ που στήριζαν αυτοδιοικητικά τους συνδυασμούς του Χ. Σαρλή, του Α. Αυλωνίτη και του Γ. Καλούδη , προκειμένου να τιμωρήσουν τις ανίερες συμφωνίες, ψήφισαν τον Σπ. Σπύρου στην Περιφέρεια και χάλασαν τη σούπα που είχε προετοιμαστεί νωρίτερα σε κομματικές κουζίνες. Η τρίτη εξήγηση ήταν ότι πολλά μέλη του ΠΑΣΟΚ είτε μπερδεμένοι είτε αηδιασμένοι από τις προτροπές να ψηφίσουν υποψήφιους που δεν ταίριαζαν με την ιδεολογία τους δεν μπήκαν καν στον κόπο να πάνε στο εκλογικό τμήμα με αποτέλεσμα τα ψηφοδέλτια του Αλέκου Αυλωνίτη, και του Ηλία Μπεριάτου να στερηθούν τις κρισιμότατες ψήφους στο δεύτερο γύρο.
Τελειώνοντας ο Πίπης μου είπε ότι κάποιοι πρέπει να αρχίσουν να εκδηλώνουν τη γνώμη τους για τις βλακώδεις ενέργειες στελεχών του ΠΑΣΟΚ ώστε μέσω της αντιπαράθεσης να επέλθει η κάθαρση.
ΣΗΜΕΙΩΣΗ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΥ : Το παραπάνω σενάριο είναι καθαρά φανταστικό. Οποιαδήποτε ομοιότητα με πρόσωπα ή καταστάσεις της σύγχρονης πολιτικής ζωής στην Κέρκυρα είναι εντελώς συμπτωματική!


ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΦΙΛΙΠΠΑΣ