Πέμπτη 23 Δεκεμβρίου 2010

Οι ευχές του Περιφερειάρχη Σπύρου Σπύρου

Όταν το βλέμμα μου κοίταζε τον ορίζοντα του Ιονίου Πελάγους, ήξερα ότι, στο τέλος, θα πήγαινε και η ψυχή μου εκεί!
Έτσι και έγινε.
Μετά από έναν ωραίο προεκλογικό αγώνα σε όλα τα νησιά του Ιονίου Πελάγους, οι πολίτες τίμησαν με την ψήφο τους το συνδυασμό μας και η «Νέα Ιόνιος Πολιτεία» πέτυχε μια λαμπρή νίκη στις 14 Νοεμβρίου του 2010.
Ως πρώτος αιρετός περιφερειάρχης των Ιονίων Νήσων, ....
νιώθω μεγάλη την τιμή και βαριά την ευθύνη ν’ ανταποκριθώ στην αποστολή μου.
Όραμά μου είναι να θεμελιώσω τη νέα αιρετή περιφέρεια σε υγιείς βάσεις και να υπάρξει ανάπτυξη επ’ ωφελεία όλων των πολιτών, με κανόνες Δικαίου.
Κάτω από αυτές τις δύσκολες συνθήκες που βιώνουμε όλοι, θα διαθέσω όλες μου τις δυνάμεις και θ’ αξιοποιήσω και εκείνες που μπορούν να προσφέρουν στη διαμόρφωση μιας νέας εποχής.
Επιθυμώ να δεχτείτε τις θερμότερες ευχές μου για τις εορτές των Χριστουγέννων και ο νέος χρόνος να είναι ειρηνικός.
Εύχομαι να τον διανύσουμε με αισιοδοξία και δημιουργικότητα!


Ο Περιφερειάρχης Ιονίων Νήσων
Σπύρος Σπύρου