Σάββατο 26 Φεβρουαρίου 2011

Δηλώσεις Δένδια για επίσκεψη Λοβέρδου και φράγματα

Σε συνέντευξη τύπου που παραχώρησε ο Βουλευτής Κέρκυρας και Κοινοβουλευτικός Εκπρόσωπος της ΝΔ, κ.Νίκος Δένδιας αναφερόμενος στο θέμα της απουσίας του Υπουργού Υγείας από τον χθεσινό Αγιασμό του Νοσοκομείου δήλωσε :
«Τα όσα φαιδρά συνέβησαν αναδεικνύουν τις τεράστιες ευθύνες που έχει τόσο η τοπική Βουλευτής του ΠΑΣΟΚ όσο και τις ανεπάρκειες της Διοίκησης του νέου Νοσοκομείου της Κέρκυρας.
Οι υπηρεσίες υγείας έχουν ένα τεράστιο πρόβλημα. Η παρουσία του Υπουργού εδώ ελάχιστες απαντήσεις έδωσε, αλλά.....
θα μπορούσε με μια στοιχειώδη σοβαρότητα από την πλευράς της Βουλευτού του ΠΑΣΟΚ και της Διοίκησης του Νοσοκομείου να αποφευχθεί το φιάσκο και η γελοιοποίηση της Κέρκυρας η οποία συνέβη χθες.
Δεν έχω να πω κάτι παραπάνω γι’ αυτό, άλλωστε στην Κέρκυρα υπάρχουν απίστευτα παράδοξα .Έχουμε ένα ψυχιατρικό Νοσοκομείο στο οποίο ο Διοικητής είναι καθηγητής Πανεπιστημίου και το νέο Νοσοκομείο, το πιο σύγχρονο Νοσοκομείο της Ελλάδας, έχει κατ’ υπόδειξιν της κα συναδέλφου του ΠΑΣΟΚ Διοικητή, συνταξιούχο κτηνίατρο. Αντιλαμβάνεσθε αν και κατά πόσο υπάρχει ελπίδα για τις υπηρεσίες υγείας στο νομό υπ’ αυτό το καθεστώς.»


Ο κ.Δένδιας συνεχίζοντας τις δηλώσεις του ανέφερε τα εξής:


«Θα ήθελα να θίξω και ένα άλλο θέμα, το οποίο μου ετέθη, σχετικά με τις εμφανίσεις μου, είτε υπό την ιδιότητα του Βουλευτή Κέρκυρας είτε υπό την ιδιότητα του Κοινοβουλευτικού Εκπροσώπου της ΝΔ σε τοπικές τηλεοπτικές εκπομπές. Θέλω να ξεκαθαρίσω ότι δεν μου επιτρέπεται, επαναλαμβάνω δεν μου επιτρέπεται, να συμμετέχω σε εκπομπές που οποιοσδήποτε Δημοσιογράφος ή δημοσιογραφών δεν είναι μέλος συγκεκριμένης ένωσης δημοσιογράφων ή άλλης παραπλήσιας . Κάθε άλλο θα συνιστά από την πλευρά μου ευθεία παράβαση της υποχρέωσης μου τουλάχιστον ως κοινοβουλευτικού εκπροσώπου .
Ακόμη θα ήθελα ξεκάθαρα να πω κάτι που είπε και ο κ.Μιχελάκης χθες απευθυνόμενος προς όλα τα μέσα μαζικής ενημέρωσης, ότι η μονομερής υπέρ του ΠΑΣΟΚ, παρουσίαση της πραγματικότητας οφείλει και πρέπει να σταματήσει. Εμείς από την πλευρά μας ως ΝΔ θα κάνουμε οτιδήποτε χρειάζεται. Το εθνικό ραδιοτηλεοπτικό συμβούλιο είναι το ελάχιστο που θα συμβεί ώστε να αποκατασταθεί η ισορροπία. Η εικονική πραγματικότητα πρέπει να πάψει να μεταφέρεται στον Ελληνικό λαό και οι δημοσιογραφούντες οφείλουν και πρέπει να είναι δημοσιογράφοι ώστε να έχουν και τις εκ του επαγγέλματος τους υποχρεώσεις και την ευθύνη τους απέναντι στην ΕΣΥΕΑ και τα όργανα τους.»


Στη συνέχεια ο κ.Δένδιας απάντησε σε ερώτηση Δημοσιογράφου σχετικά με την πορεία του έργου των φραγμάτων όπου ανέφερε:


«Το έργο των φραγμάτων είναι ένα τεράστιο πρόβλημα. θέλω να σας πω ότι με έχει εντυπωσιάσει η άρνηση του γραφείου του κ.Χρυσοχοίδη να παράσχει στο γραφείο μου μια σαφή ενημέρωση σχετικά με την επίσκεψή του εκεί. Επίσης έλλειψη ενημέρωσης υπάρχει στο επίπεδο της Δ6 διεύθυνσης του Υπουργείο Περιβάλλοντος, ούτε αυτοί γνωρίζουν.
Αυτό το οποίο θα κάνω και ήδη έχω ανακοινώσει, είναι να πάω στις Βρυξέλλες 14-16 Απριλίου και έχω ζητήσει της βοήθεια του Ευρωβουλευτή της ΝΔ του κ.Παπανικολάου ώστε να κάνουμε τα σχετικά ραντεβού είτε με την επιτροπή είτε με τον αρμόδιο επίτροπο. Εδώ υπάρχει ένα κενό ενημέρωσης που ελπίζω να είναι απλώς κενό ενημέρωσης και να μην είναι αρνητικό προμήνυμα.»