Δευτέρα 26 Μαρτίου 2012

Σχέδιο Ενιαίου Οδηγού Ελέγχου για τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις της Κέρκυρας- Θα το παρουσιάσει στο Περιφερειακό Συμβούλιο η Περιφερειακή Σύμβουλος Αμαλία Μακρή

Μια ολοκληρωμένη προσπάθεια, με στόχο τη βοήθεια των Κερκυραίων επαγγελματιών ως προς τους ελέγχους που γίνονται από την αγορανομία, θα παρουσιάσει στο Περιφερειακό Συμβούλιο το προσεχές Σάββατο, η εντεταλμένη σε θέματα παρακολούθησης, εποπτείας και συντονισμού μικρομεσαίων επιχειρήσεων στην Π.Ε. Κέρκυρας Περιφερειακή Σύμβουλος, Αμαλία Μακρή.
Η κ. Μακρή, σε συνεργασία με τη Διευθύντρια της Διεύθυνσης Εμπορίου της ΠΙΝ, Μέλω Κουτούκη, ολοκλήρωσαν Σχέδιο του Ενιαίου Οδηγού Ελέγχου το οποίο γίνεται για πρώτη φορά.


Διάχυση της πληροφορίας στους επαγγελματίες


«Στόχος μας είναι», δήλωσε η Αμαλία Μακρή, «η διάχυση της πληροφορίας στους ενδιαφερόμενους, ώστε να εξαλειφθεί η άγνοια των επαγγελματιών ως προς τις υποχρεώσεις που προβλέπονται από την αγορανομική...
νομοθεσία, καθώς και οι προβλεπόμενες κυρώσεις που επιβάλλονται σε περίπτωση μη τήρησής τους».


«Επιπρόσθετα», τόνισε, «δίνονται πληροφορίες για την ορθή πρακτική και τους παράγοντες που επιδρούν περισσότερο στην ποιότητα και την ασφάλεια των ειδών των επιχειρήσεων».


Σημειώνεται ότι αυτός ο Οδηγός Ελέγχου αφορά σε επιχειρήσεις, όπως, αρτοποιεία, κυλικεία, σουπερ μάρκετ, καταστήματα ένδυσης και υπόδησης, ξενοδοχεία, πρατήρια καυσίμων κ.α.

Αμαλία Μακρή: «Καλύτερη διαφήμιση για τον τόπο μας είναι ο ευχαριστημένος πελάτης»

«Με αυτόν τον τρόπο», αναφέρει η κ. Μακρή, «προσπαθήσαμε να προφυλάξουμε τους επιχειρηματίες, προκειμένου να αποφύγουν ένα ακόμα πρόβλημα, από ενδεχόμενες παραλήψεις και παρατυπίες, που μπορούν να τους οδηγήσουν στην επιβολή προστίμων. Τώρα», καταλήγει, «ίσως περισσότερο από ποτέ χρειάζεται η στήριξη των επαγγελματιών και των έμπορων, με στόχο τη μέγιστη βελτίωση της ποιότητας του παρεχόμενου είδους αλλά κυρίως την ανάπτυξη της ανταγωνιστικότητας. Μην ξεχνάμε άλλωστε ότι η καλύτερη διαφήμιση για τον τόπο μας είναι ο ευχαριστημένος πελάτης».