Σάββατο 21 Ιουλίου 2012

ΚΚΕ:Ο Κερκυραϊκός λαός να σταματήσει τα σχέδια ξεπουλήματος του αεροδρομίου και του λιμανιού

Η συγκυβέρνηση ΝΔ – ΠΑΣΟΚ – ΔΗΜΑΡ έχει πιάσει δουλειά ακριβώς από εκεί που την άφησαν οι προηγούμενες κυβερνήσεις και στα θέματα των ιδιωτικοποιήσεων (ξεπούλημα) της δημόσιας περιουσίας. Έτσι, πέρα από την «αξιοποίηση» της περιοχής του Ερημίτη, που με καμάρι ο Υπουργός Οικονομικών, στις προγραμματικές, μας ανακοίνωσε ότι προχωράει, τώρα μπαίνουν στη σειρά το...
αεροδρόμιο και το λιμάνι της Κέρκυρας. Η έλευση του Υφυπουργού Ελλάδας κ. Φούχτελ δεν αφήνει περιθώρια αμφισβήτησης… Ήδη, άλλωστε, από το τέλος του 2011 όλα τα περιφερειακά λιμάνια και αεροδρόμια της χώρας έχουν ενταχθεί στις λίστες του Ταμείου Αξιοποίησης της Ιδιωτικής Περιουσίας του Ελληνικού Δημοσίου (ΤΑΙΠΕΔ) αλλά αναφέρονται και στο Μνημόνιο 2.
Οι εποχές που οι κυβερνήσεις ΠΑΣΟΚ και ΝΔ πάσχιζαν να μας πείσουν ότι ιδιωτικοποιούν τις ζημιογόνες επιχειρήσεις προς όφελος του λαού έχουν περάσει και αποδεικνύεται για μία ακόμη φορά το μέγεθος της εξαπάτησης. Οι ιδιωτικοποιήσεις είναι μέρος της πολιτικής που εφαρμόζεται ραγδαία αμέσως μετά τη Συνθήκη του Μάαστριχτ σε όλα τα κράτη - μέλη της ΕΕ και στοχεύουν στην ενίσχυση της δράσης του κεφαλαίου. Ειδικά, τώρα στην κρίση υπάρχουν αδιάθετα υπερσυσσωρευμένα κεφάλαια που αγοράζοντας «τζάμπα» κρατικές επιχειρήσεις ή υποδομές και με δεδομένα τα τσακισμένα εργασιακά δικαιώματα μπορούν εύκολα και γρήγορα να βγάλουν τεράστια κέρδη.
Ταυτόχρονα η κυβέρνηση πουλάει όσο όσο, για να μαζέψει χρήματα, να μπορέσει να πληρώνει δάνεια και τοκοχρεολύσια. Το αεροδρόμιο και το λιμάνι της Κέρκυρας είναι χαρακτηριστικά παραδείγματα αφού είναι υποδομές εξαιρετικά προσοδοφόρες και θα ξεπουληθούν πραγματικά για να κερδίσουν και πάλι τα μεγάλα συμφέροντα σε βάρος και του Ελληνικού λαού αλλά και των τουριστών.
Είναι πραγματικό σκάνδαλο, η πολιτική της συγκυβέρνησης που παραχωρεί στο μονοπωλιακό κεφάλαιο για εκμετάλλευση αυτές τις κολοσσιαίες υποδομές, η νόμιμη και παράνομη χρηματοδότηση των μονοπωλιακών ομίλων απ' το ελληνικό δημόσιο. Από την άλλη ο ΣΥΡΙΖΑ κάνει φαινομενική αντιπολίτευση αφού δεν συμφωνεί όταν το ξεπούλημα γίνεται σε περίοδο κρίσης (επειδή υπάρχει χαμηλή αποτίμηση) ενώ προτείνει τις κοινοπραξίες δημοσίου και ιδιωτικού τομέα σαν λύση (να μπουν δηλαδή οι ιδιώτες από την πίσω πόρτα). Καμία σχέση δηλαδή με τις κορόνες στις προγραμματικές δηλώσεις περί αντίθεσης στις ιδιωτικοποιήσεις από «θέση αρχής».
Η ΝΕ Κέρκυρας του ΚΚΕ στηρίζει:
• Κάθε προσπάθεια των εργαζομένων στο αεροδρόμιο και το λιμάνι που θα έχει καθαρό μέτωπο ενάντια σε κάθε είδους ιδιωτικοποίηση.
• Καλεί τα σωματεία, τις λαϊκές οργανώσεις, τον κερκυραϊκό λαό να καταδικάσουν τα κυβερνητικά σχέδια ιδιωτικοποίησης, να πάρουν πρωτοβουλίες αποκάλυψης και ανάσχεσης των αντιλαϊκών αυτών σχεδίων.
• Η κάλυψη των λαϊκών αναγκών για καθολικές, φτηνές, ποιοτικές, ασφαλείς μετακινήσεις και μεταφορές προϋποθέτει οι υποδομές, τα μέσα και η διεξαγωγή των μεταφορών να λειτουργήσουν με κοινωνική ιδιοκτησία, κεντρικό σχεδιασμό και εργατικό έλεγχο στο πλαίσιο της λαϊκής οικονομίας.
• Γι' αυτό πρέπει να δυναμώσει ο αγώνας για μια φιλολαϊκή ανάπτυξη με το λαό στην εξουσία, όπου οι υποδομές θα είναι λαϊκή περιουσία, ενταγμένος σε έναν κεντρικό κρατικό φορέα μεταφορών και θα λειτουργεί με κριτήριο τις λαϊκές ανάγκες.