Τρίτη 27 Νοεμβρίου 2012

Με τους απεργούς συναντήθηκε ο Δήμαρχος

Με το διοικητικό συμβούλιο του συλλόγου εργαζομένων ΟΤΑ Κέρκυρας συναντήθηκε σήμερα ο Δήμαρχος Κέρκυρας Γιάννης Τρεπεκλής, προκειμένου να συζητήσει μαζί τους τα προβλήματα που αντιμετωπίζει ο κλάδος που βρίσκεται σε κινητοποιήσεις αλλά και τα ζητήματα που έχουν ανακύψει πό την συνεχιζόμενη κατάληψη των δημοτικών υπηρεσιών. Είχαμε μια καλή συζήτηση και όλη η Τοπική Αυτοδιοίκηση βρίσκεται στο πλευρό των εργαζομένων κατανοώντας τα προβλήματα που...
αντιμετωπίζουν, τόνισε σε δηλώσεις του μετά τη συνάντηση ο Δήμαρχος Γιάννης Τρεπεκλής και συνέχισε:
«Καθώς σε λίγο χρονικό διάστημα θα έχουμε τις γιορτές των Χριστουγέννων θα πρέπει να κλείσουμε εκκρεμότητες σε πληρωμές προμηθευτών, εργαζομένων καθώς και για προθεσμίες χρηματοδοτικών προγραμμάτων που δεν πρέπει να χάσουμε. Γι’ αυτό το λόγο ζητούμε την συνεργασία των εργαζομένων, προκειμένου να συνεχίσουν τον αγώνα τους, πιθανόν με άλλες μορφές. Συνεχίζουμε αταλάντευτα να είμαστε στο πλευρό τους, όπως πράξαμε από την πρώτη στιγμή και να τονίσω ότι καμία λίστα δεν στείλαμε, δεν θα στείλουμε και στο Δήμο Κέρκυρας δεν πρόκειται να υπογράψω καμία απόλυση. Στις ανάγκες των εργαζομένων μου, εγώ δεν υποχωρώ. Δεν είμαι υπάλληλος κανενός υπουργείου, είμαι Δήμαρχος και θα προασπίσω τα συμφέροντα του Δήμου μου και των δημοτών μου», τόνισε ο Δήμαρχος Κέρκυρας.